
xa0 xa0 میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید روز دختر مبارک همسر عزیزم.... دوست دارم..........
ادامه مطلب
darad nazdik 1 vsal mishavad ke be inja sar nazade im..ama hala ham ke amadam hanoz hame chiz taro taze ast..va boye noyi midahad....zamestan amado raft...bahar bad az an ba shetab gozasht...tabestan ham darad tamam mishavad va baz miresim be payiiz....fasle rangarange khatereha....fasli ke boye mehr midahad...boye madrese...boye roposho kife no......va boye khake khis khorde az baran...in rozhaye payanie shahrivar barano rado bargh amadane payiz ra navid midahad va ma sar garme zendegi be entez...
ادامه مطلب