امروز بعد از یک ماه و چند روز برگشتم کویر.تو یک ماه گذشته کلی روزای خوب داشتم...روزای برفی و اسکی..روزای بارونی و جنگل و جوجه...روزای آفتابی و رودخونه و جیگر کبابی...روزای عشق و ولنتاین...هدیه های زیبا...جشن..مهمونی..عروسی دوستای جون جونیم اومدن تهران خونم ..یه سفر خوب و زیبا..و یه آرامش ناب که به خاطر تموم شدن یه سری کارای عقب افتاد بود.