
سلام سلام سلام... اگه گفتید من الان کجام:) توی آفیس همسر جان در دانشگاه علوم پایه xa0زنجانxa0 این سیب دنیا گردید و گردید و گردید...و مارو گذاشت توی زنجان. درست یک روز بعد از اینکه سربازی دکتر جان تمام شد رفت زنجان و کارش را در دانشگاه زنجان شروع کرد. دو هفته ی پیش هم ما اسباب کشی کردیم و کوچ کردیم به اینجا... یکم نگران بودیم که وسایلمان را صحیح و سالم به اینجا برسانیم..ولی خدا رو شکر یک باربری خوب و با تجربه پیدا کردیم و همه چیز به خوبی انجام شد. یک خانه ی خوشکل و نوساز در منطقه آزادگان زنجان اج...
ادامه مطلب