ماه و خورشید

متن مرتبط با «من تو ما» در سایت ماه و خورشید نوشته شده است

من..تو...ما

  • نیلوبلاگ

    دیروز بهم زنگ زدی..راجع به اینکه خوابگاه متاهلی گرفتی... حس خوبی بود..حس اینکه دیگه واقعا قراره با هم زندگی کنیم...زنت بشم خانومت بشم..کنارت باشم ..من همیشه پشت توام..تو همیشه پشت من باش.....با تو من هر جای دنیا شادم..تو هرچی گفتی عملی میشه.مطمئنم و این روزا میگذره...به خوبی و خوشی.. یکم تشویش دارم اما تو آرومم میکنی .مطمئنم.. ...

    ادامه مطلب